Nieuwe online interactie met je klant

VR en AI zijn technieken die de klant een nieuwe (aankoop) ervaring kunnen bieden. Tijdens de corona pandemie bood het een enorme uitkomst in veel situaties. Wellicht beschik jij ook al over deze nieuwe technologieën. Wat betekenen ze voor bijvoorbeeld de online interactie met je klant? En welke invloed hebben ze op de offline interactie? Vooral de combinatie tussen deze twee werelden maakt het dynamische en interessant, maar het is wel zaak dat je op de hoogte blijft. Voor je het weet loop je achter. Zoals onze spreker Sander Duivestein zegt: ‘Versnelde verandering is de enige constante in het digitale tijdperk’. We sluiten het event af met een blik op de toekomst.

Sander is een echte duizendpoot. Zo is hij o.a. spreker, trendwatcher, internetondernemer adviseur en auteur. Zijn visie is ‘Versnelde verandering is de enige constante in het digitale tijdperk’. Met zijn opinie over nieuwe technologie is hij regelmatig in de traditionele media te vinden, zo was hij te gast bij Pauw en Witteman en Nieuwsuur. Ook publiceert hij regelmatig op bekende platforms als Marketingfacts, Emerce en Frankwatching. Tijdens het event zal Sander een blik op de toekomst werpen als het gaat om online interactie met je klant. Hierbij zal hij speciaal voor ons een toekomstbeeld schetsen met voorbeelden uit de bouw.

Tijdens het online event neemt Sander Duivestein het onderwerp ‘Nieuwe online interactie met je klant’ voor zijn rekening.